I used to be a fighter, believe it or not.



Startar med en pussbild. För jag behöver själv kärlek för att klara av tillvaron. Detta är vad jag har att slåss med innan det äntligen blir julafton:


Fysikrapport
Spanska-redovisning
Historiaprov
Etik & Livsfrågor - inlämning
Matte D - slutprov
Religionsredovisning
Religionsprov
Fysikprov
Matteredovisning
Etik&livsfrågor - prov
Enguppsats
Semenarie (läsa en eng-bok på 600 sidor och förbereda mig inför samtal om den)
Religionsarbete
(små-läxor, kemi bl.a)

(+ en del restsaker jag borde  gjort, 3 labbrapporter, tre spanska-uppgifter m.m)


Natur är verkligen något jag rekommenderar, så härligt med all hjärn-stimulans. Vad skulle jag annars gjort av min fritid? Skjut mig. (Jag har skrivit ett testamente, ifall att jag dör innan julafton, LOVE).

Kommentarer
Postat av: jossan

Vad jag ska göra innan jullovet:

Kemiläxförhör

Biologiprov



CHILL!

2011-11-28 @ 22:00:43
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0