Jobb, blogg, annat

Jag fick en fråga om vart jag jobbar, på ett hotell! Jag städar, men jag trivs jättebra. Personalen är rolig, chefen köper godsaker och göder oss med hela tiden, haha. Än sålänge så har jag träningsvärk heela tiden, men money makes me happy! Även om det inte hinner bli så mycket.

På bloggen kommer det garanterat bli ändring. Jag tror att jag sätter igång på fullt allvar i mitten av augusti ungefär. Då ska ni få se på update! Förvövrigt så känns livet super, min love kommer hit snart och vi ska se på film med hela familjen! Imorgon blir det jobb klockan 8.


Kommentarer
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv: Hejsan, jo jag gick hos Anki på bio sculpture i Umeå men jag fick en rätt saftig rabatt på utbildningskostnaden så jag kan inte riktigt svara på det. Men om du ringer till Suss på 0121-108 95 så ger hon dig svar på alla dina frågor + några till. Hon är jätte trevlig. Det dom menar med materialkostnader tillkommer är att när du övar på dig själv/andra + modeller så använder du ditt egna material som du får med utbildningen + om du vill beställa nått mer utöver det du får men det kommer du ej att behöva för dom överöser en med prylar xD + att vi fick 100kr av de som kom och va modell men det kan vara lite olika beroende på var du ska gå.



Hoppas du har fått svar på det du ville är det nått mer är det bara att fråga mera :) Kan verkligen rekommendera deras utbildnings sätt och deras gel :)



Kram

Therese

2011-07-25 @ 09:41:49
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0