30 - dagarslistan

Nu har väl dom flesta med blogg publicerat 30-dagarslistan. Eller i alla fall börjat. Jag vill också göra en, fast inte exakt en likadan. Och kanske inte med just siffran 30. Men så att ni får reda på lite om mig!

1. Lite om mig.
2. Min kärlek.
3. Min familj.
4. 5 saker jag lever för.
5. Allt jag åt idag. ( ska försöka ta kort på exakt allting)
6. Min bästa vän.
7. En lycklig dag.
8. Min tro
9. Favoritplagg
10. I min väska
11. Mina drömmar.
12. Mitt rum + badrum.
13. Min favoritdag på året.
14. Vad som får mig att må bra.
15. Min första kyss.
16. Vad jag saknar.
17. Min favoritplats.
18. Saker jag stör mig på.
19. Min favoritfilm.
20. Det godaste jag vet.
21. Om jag vann en miljon.
22. 3 sminkfavoriter.

Start - IMORGON. Vissa dagar kanske jag gör fler inlägg, vissa dagar kanske inget. Beror helt på humör och tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0