Mellandagsrea

Dagen har varit superbra den också! Jättegod mat, något annat än julmat som omväxling, haha. En trevlig släkt, och fina presenter. Men vad jag fick får ni inte se idag. Ligger i sängen nu och är megatrött, men samtidigt uppstressad.

Jag och Carro hade en girlsnight, vi badade, drack cider och gjort hårinpackning. LYX!

Imorgon blir det få inlägg. Jag ska åka in till stan så tidigt som möjligt, försöka få tag på något fint, och åka hem. Sen hinner jag nog inte mer än komma hem innan det bär av på ytterligare en middag. Men det ska bli jättemysigt att träffa goa Elin och Hanna!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilka fina bloggar du har, jag har kollat alla tre. Kolla gärna in min blogg. :)

2010-12-28 @ 12:05:15
URL: http://dessiochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0