My best friend in the world




När folk säger "jag och min bästis.." så tänker jag ibland, undrar vad bästis betyder för dom. Bästa vän.
För mig så betyder det extremt mycket.
Carro är den enda som kan vara så jobbig att jag vill slå henne i huvudet.
Carro är nog faktiskt den enda jag någonsin har slagit i huvudet.
Hon svarar "ja du har gått upp i vikt" om jag frågar.
Hon säger "Nej, du passar inte i orange".
Och jag säger precis likadant.
I äkta vänskap är man som syskon.
Och man är ärlig.
Carro, din mupp. Dig hade jag inte klarat mig utan.
Vi har allt något, ett så starkt band att det nog faktiskt aldrig kommer gå av.


Kommentarer
Postat av: Carro

åw, jag älskar dig så bästis..!

och vi kommer ALDRIG tappa kontakten, du och jag lillebror. du och jag <3



meeeen va du tvungen att ta sånna fula bilder på mig? :( jag ser ut som en deltagare i biggest looser eller något..

anaway, love you dear <3

2010-12-13 @ 19:26:45
URL: http://coraliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0