19 Dagar kvar till julafton

När det kommer till jul, då är jag som ett riktigt småbarn. Älskar julen och allt som hör till. Iår blir det extra mysigt, för en stor del av min älskade släkt ska vara med! Fast det underbaraste hade varit om jag fick ha min älskling med mig. Men man kan inte få allt.

Det bästa med julen enligt mig är:

♥ MATEN. Mammas underbara janssons, revbenspjäll, skinka, ägg med räkor på.. och så allt julgodis!

♥ SLÄKTEN. Underbart att få träffa hela den goa släkten och bara prata. Jag älskar verkligen min familj och min släkt.

♥ JULKLAPPAR. Och inte bara att få julklappar, utan att ge. Iår har jag försökt tänka till lite extra, för att få mina nära och kära extra glada!

♥ JULGRANEN. Så mysigt med allt pynt!


Bild från i påskas..?

Kommentarer
Postat av: Pia(smilinggirls)

Håller helt med dig! :)

2010-12-05 @ 20:27:06
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0