DKNY

Jag har två favoritparfymer, och de är mer eller mindre samma!


Jag är väldigt kräsen när det gäller parfym, men dessa är helt underbara!

Be delicious - fresh blossom
Be delicious - fresh blossom juiced
 
Skillnaden är inte jättestor, men den som heter juiced luktar snäppet godare. Och eftersom att den är limited edition så kunde jag inte låta bli att köpa den. De kostar runt 400 kronor styck, tror jag. Vilket är ganska dyrt, men helt klart värt det!

De luktar väldigt fräscht båda två, och absolut inte "tungt" om ni förstår vad jag menar. Lite rosaktig / bäraktig doft. Jag blir superglad av att lukta såhär, haha. När jag känner mig lite nere ibland brukar ett sprut på handleden pigga upp mig!


Tips, tänk bara på att parfymer luktar olika på olika människor, så testa innan ni köper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0