Dag 3, Min fina, fina familj

Fick jag bara skriva ett enda ord, så skulle det bli underbar. Min familj är helt klart världens bästa!

Medlemmar:

Lillasyster Jasmine, 6 år yngre än jag. Liten busunge, som är ganska olik mig skulle jag vilja säga. Hon är mer inåtriktad, och jag mer utåt. Hon är så otroligt omtänksam att det nästan blir "självutplånande" medan jag är ganska egoistisk. Hennes klädstil går lite mer åt pojkflick-hållet, och hon har en väldigt egen stil. Hon bryr sig inte om vad andra tycker. Hon tränar tai kwondo (stavning?) och är GRYM på att slåss! Förövrigt är hon en av mina bästa vänner. Vi bråkar väldigt lite, antagligen pga åldersskillnaden och för att hon är så otroligt snäll.

Pappa Rikard, snyggast i världen, visst pappa? Min pappa och jag är väldigt lika. Lite för lika skulle jag vilja påstå, därför blir det en del konflikter ibland, haha. Pappa har Sveriges största självförtroende, och han är faktiskt bra på det mesta! Jag älskar min pappa väldigt mycket. Han finns där när det verkligen gäller, lugnar mig när jag får stressanfall och sånt. Löser alla problem som en pappa kan lösa.

Mamma Jenny, måste säga att min mamma är nog världens finaste mamma. In and out. Hon och min lillasyster är grymt lika där, så omtänksamma att dom lätt glömmer bort sig själva. Mamma är min absolut bästa vän i hela världen. Ingen förstår mig så bra som hon gör, (mestadels, ibland tänker hon för mycket som en mamma och för lite som en kompis), vi har superkul tillsammans!

Eftersom att mina föräldrar är så unga som dom är, 35 & 38 år, så är det enklare för oss att förstå varandra. Jag kan prata om precis allting med min föräldrar, och det tycker jag är viktigt att man kan! Spelar ingen roll om jag skulle ha gjort världens dummaste grej, jag hade inte klarat att hålla undan det från mina föräldrar. Dom vet alltid vad jag gör, även om dom inte alltid gillar det. Skulle jag t.ex gå på en fest så skulle jag säga innan att "jag kommer dricka alkohol". Dom uppskattar att jag är ärlig, och är man ärlig slipper det bli missförstånd.

I min familj skrattar vi mycket, och vi är alla rätt knasiga. Tur att min pojkvän har formats efter oss, haha. Tror det är många som skulle bli rädda om dom såg oss när vi får vår värsta "anfall".


Gammal bild, jag var väl ungefär 8 år skulle jag tro, Jasmine 2, mamma 26 och pappa 29. Om vi inte var ännu yngre allihop. Gud vad jag älskar min underbara familj! Ta vara på era blodsband.




Till min familj räknar jag också min pojkvän, men han har ju faktiskt redan fått ett helt inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0