Inspirations is like purple bubbles, right?

Nu är jag laddad med inspiration, och jag ska fylla på fram tills måndag. På måndag kan ni förvänta er bloggbomber ! Jag är lite trött denna veckan, så istället för att pressa ut inspiration som inte finns - så samlar jag ihop allt roligt jag kommer på.





Jag får absolut hoppas att det kommer tas ett gäng bilder denna helg. Det händer nämnligen en hel del mysigt/roligt.

Fredag = kalas
Lördag = Fira farfar på kinaresturang med släkt + älskling.
Söndag = Min och älsklingen tvåårsdag <3 Vi ska inte göra något jättespeciellt, förutom att mysa, äta gott, kolla på någon bra film osv. Vad jag vet i alla fall. Men egentligen, hur kan man spendera sin tvåårsdag på ett bättre sätt?



Kommentarer
Postat av: June

Sv: Jadu, det är den eviga frågan ... Kanske kan du lyckas sälja lite, särskilt om du har lite dyrare produkter? Vissa kanske är godkända? Och resten ... tja, spara till bättre dagar eller ge bort. Jag gav bort allting men jag hade å andra sidan inte produkter för flera tusen så jag förstår din vånda :/ Börja med hårprodukterna tycker jag, ansiktsgrejerna kan du faktiskt ha kvar, det gör inte lika mycket om man använder dem någon gång ibland.

2011-02-09 @ 07:18:42
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0