And where have I been?

Hej på er! Nu undrar ni säkert vart jag har varit? Min familj lämnade mig ensam från i torsdags till idag. De åkte iväg på en liten resa, och jag som jobbar kunde inte följa med. Istället har jag haft min älskling sovandes här. Vi kommer absolut få det super när vi flyttar hemifrån! Bilder från långhelgen har ni här:

Första kvällen blev det thaimat



Stefan spelade/boxades kinect, vi har faktiskt ett sånt. Pinsamt nog blir det aldrig använt..



En annan kväll lagade vi mat helt själva...




Och det blev gott!

 

Tråkigt nog blev jag sjuk igår, och känner mig fortfarande halvkass.. Lite orolig för hur det ska gå att jobba imorgon... Men förövrigt var helgen heeelt ljuvlig, och jag och Stefan har kommit varandra meganära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0