Dagens tips, LUSH ULTRA BLAND

Dagens tips blir lite annorlunda. Nämnligen, KÖP EJ. Jag fick ge 100 kr för den här ondsinta produkt. Som för det första är otroligt liten, sägs innehålla endast "naturliga ingredienser" och som suger. För den som undrar är det en sminkborttagning. Efter att ha applicerat den över hela mitt ansikte och tagit bort sminket, (som förövrigt knappt gick bort), svullnade hela ansiktet och blev knallrött. Jag har känslig hy, ja, men den ska vara anpassad för det. Jag använde den två kvällar i rad och fick samma reaktion. När jag vaknade dagen efter hade jag bölder på hela hakan. 



Jag säger inte att den är dålig på alla, men på mig sög den! Jag tappade också tio ögonfransar i mitt försök att få bort mascaran med skiten. Nej nu fortsätter jag med honung och mandelolja som sminkborttagning, vilket funkar alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0